Les activitats d’ aprenentatge que citarem a continuació es fan seguint les
àrees que hi ha en el currículum de l’ educació infantil i aquestes són: la
descoberta d’ un mateix ( psicomotricitat fina i grossa), la descoberta de l’
entorn natural i social i, la comunicació i els llenguatges ( verbal, matemàtic,
plàstic i musical) .
Les unitats de programació que treballarem seran les següents:
HIVERN:
Continuarem treballant el que ens queda d’aquesta estació amb les diferents
propostes d’ activitats:
- Manipulem glaçons i agua calenta per comparar el fred de la calor.
- Farem una activitat de psicomotricitat manipulant paperets blancs
petits com si fos neu. - Farem servir la taula de llum amb imatges i peces /objectes de color
blau- blanc.
CANÇONS:
Ai, quin fred que fa.
El ninot de neu.
Pastoret d’ on véns.
Tipi, tap.
L’ home del nas gelat.
PRIMAVERA:
A finals de mes, comencem a treballar la primavera, realitzant diferents
propostes d’activitats: - Preparem decoració de l’aula
- Mini mon de primavera
- Pintem un mural amb els colors de primavera (rosa, taronja, lila,
groc…)
CANÇONS:
- Marieta vola, vola
- Al pati de l’escola
- La papallona
- Zum zum fa l’abella
- Un mosquit
- AUDICIÓ DE VIVALDI LA PRIMAVERA
CONTE:
Treballem el conte “Quan arriba la senyora primavera”. Observem les
imatges i seguirem la història.
Gràcies a aquest conte, aprendrem nou vocabulari!
ANIMALS DE LA GRANJA:
Comencem a treballar la granja i els diferents animals que hi podem
trobar:
- Observem imatges dels animals
- Escoltem els seus sons
- Pintem un dibuix dels animals
- Mini mon dels animals de la granja
CANÇONS:
- El ruquet
- El gall i la gallina
- La gallina tica
- El gall
- A la granja d’en Pep